Stránka 23 z 23

Napsal: 23. kvě 2011 19:12
od Thomas25
Tak vaječný bílky NEBRAT!!!!. Dělá to pěnu,jak rozšlehaný bílky, která nespadne a chuť je doslova odporná a to sním snad všechno. Naštěstí jsem koupil jen kilo. :D

Napsal: 15. čer 2011 20:41
od truxinho
Má někdo zkušenosti s tutim?
http://www.4fitness.cz/produkty/omega3- ... dha-p-666/

A co ta rozvážková služba General Parcel, jak funguje?

A jaký je rozdíl mezi mezi stravitelností CFM a mléčného proteinu? Zvažuji, který koupit pro používání do diety během dne..

Napsal: 15. čer 2011 21:24
od ozzy
truxinho: GP je v pohodě, klidně bych ji srovnal s PPL - z 4fitness sem si objednával dvakrát a den po expedování sem měl zboží doma :]

Napsal: 16. říj 2012 19:10
od GodLux
Thomas25 píše:Co říkáte na tohle? Chuť asi bude hrozná, ale to něják přežiju.Spíš mě zajímá, jestli má dobrou využitelnost a stravitelnost.

http://www.4fitness.cz/produkty/susene- ... ein-p-518/


Využitelnost podle mých propočtů je 71%. Jinak k finačně zajímavým věcem uvedeným v té tabulce CFM80 24% využitelnost a sojový protejn 50% využitelnost. Ano, soja protejn, který stojí třetinu toho co syrovátkový 80 má dvojnásobnou využitelnost!

Jinak k využitelnosti. Ta se zjistí podle zastoupení jednotlivých aminokyselin víc tady

http://www.ikulturistika.cz/clanek_147.php

více méně jde o to by aby se posuzovaná bílkovina v zastoupení aminokyselin co nejvíc blížila té indeální bílkovině přičemž limitující je právě nejmíň zastoupená aminokyselina. Neboli, když v bílkovině chybí jediná aminokyselina, tělo z toho nevyužije nic, což je právě ten důvod, proč je většina rostlinných protejnů, kromě soji, na nic. Nebo taky proč se doporučuje do syrovátkové bílkoviny přidávat Arginin a Glycin (nejmíň zastoupené aminokyseliny).

Osobně to dělám tak, že namýchám 2díly CFN80, 5 dílů soja protejnu a k tomu 7 dílů maltrodextrinu. Výsledek je produkt za pár korun s využitelností bílkovin 58% a který chutná jako sunar, takže pohoda.

Napsal: 16. říj 2012 19:13
od GodLux
Thomas25 píše:
pan liska píše:Hele prosimte a jakej je problem u sojoveho proteinu?


Nejspíš nemá všechny aminokyseliny, ale tohle není sojovej.....


Má všechny aminokyseliny, jako snad jedinný ze všech rostlinných protejnů.

Napsal: 16. říj 2012 19:18
od GodLux
pan liska píše:To ne ja jen ze jsem tam koukal na sojovy. Je mi jasne ze sojovy je nejmene kvalitni. Ale jde mi spise o to jestli funguje jako normalni protein nebo je to proste sididlo :-)


Jakákoliv bílkovina se skládá z esenciálních aminokyselin, stejně tak sojový protejn. Rozdíl proti syrovátkovému je tak ve složení aminokyselin, které je ale lepší pro soju, a pak dalších vlastnostech napadá mě tak chuť, která je mírně nechutná po soji, ale je vcelku slabá.

Napsal: 27. říj 2012 8:40
od jeremis
chlapi mali by ste radšej kvalitne papať a nie na chémii sa vykrmovať

Napsal: 27. říj 2012 17:55
od nEcro
Nene, soja a kolagen neobsahuji vsechny esencialni aminokyseliny.
v kolagenu je navic napr. Hydroxyprolin a Hydroxylisin
Jinak soja obsahuje i pro estrogeny (negativni vliv na hladinu testosteronu) a vyskytuji se v ni plisne.

Napsal: 11. lis 2012 8:44
od GodLux
nEcro píše:Nene, soja a kolagen neobsahuji vsechny esencialni aminokyseliny.
v kolagenu je navic napr. Hydroxyprolin a Hydroxylisin
Jinak soja obsahuje i pro estrogeny (negativni vliv na hladinu testosteronu) a vyskytuji se v ni plisne.


1) Soja OBSAHUJE všechny esenciální aminokyseliny.

2) Speciálně sojové proteiny na 4fitness.cz NEOBSAHUJÍ estrogeny.

BCAA 4fitness

Napsal: 24. kvě 2013 22:37
od Rybicka
Ahoj. Chci se prosím zeptat na bcaa od 4fitness

http://www.4fitness.cz/produkty/bcaa-190g-250kc-p-125/

Znamená to, že není žádnej ,,odpad" a je v těch 190g 190g BCAA?
Když si např. chci dát 10g bcaa, tak si odvážím 10g prášku?
Nebo to má ještě nějaký věci a není to čistejch 190 bcaa v balení?
Děkuju za pomoc.