začínáte?tak si to přečtěte

důležité info pro ty, co přistoupili na železnou hru

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
pap
Příspěvky: 950
Registrován: 30. zář 2009 9:31
Bydliště: kladno

začínáte?tak si to přečtěte

Příspěvekod pap » 5. pro 2009 16:57

tohle je psaný pro ty co začínaj cvičit.
nechci vám něco vnucovat.jen si přečtěte to k čemu jsem došel až teď.

nejsem moc psavej typ a tak mi trvalo dlouho než jsem se odhodlal sem písnout,ale spustil to dnešní trénink ve veřejný posilce.přišel tam hodně hubenej kluk(tak asi kolem 20) a tak jsem ho při odpočívání pozoroval.nejsem úchyl jen mě zaujal sestaveným tréninkem.začal několika sériemi na biceps s jednoručkama v sedě.pak srovnal lavičku a s těma samejma jedn jel rozpažky.poté přeběhl k legpressu a po několika sériích šel na šikmej benchpress.po něm zakotvyl na spodní kladce na záda.ještě jsem zapoměl,že mezi cvikama procvičoval břicho.to byl jeho trénink,kterej mě nerozesmál,ale spíš rozesmutnil.pak odešel a já si dojel to svoje a šel do šatny.tam jsem ho zase potkal a tak mi to nedalo a zeptal jsem se ho jak se dopracoval k tomuhle složení tréninku.odpověděl mi si ho sestavil sám na základě četby nějakého časopisu a zeptal se jestli je dobrej.moje odpověď ho evidentně rozesmutnila.dřepuj,shybuj a benchpresuj po 5 sériích od cviku né do selhání a postupně až si zvykneš tak přidávej váhu.a když ti zůstane nějaká síla tak po těhle cvikách můžeš dát pár sérií na ramena a ruce.takhle choď 3xtejdně cvičit a hlavně hodně jez tak 6x nebo 7x denně a pak uvidíš sám,že se zlepšuje tvoje postava.odešel s výrazem at mu do toho nekecam :) ted už je to jen na něm.

a ted se dostávam k tomu co jsem chtěl původně napsat.
ztratil jsem hodně let cvičení,kdy jsem cvičil podle tréninků všech možnejch šampionů které jsem viděl v časopisech a po každym tréninku,kdy jsem zničil sval ve čtyřech cvikách po 4-5 sériích ze všech možnejch úhlú a s dopomocí sparinga,jsem chodil zničenej domu.specializoval jsem se na trénink paží a benchpresu.nohy a záda njsem skoro necvičil,protože nejsou přece vidět.za tu dobu jsem se dopracoval k váze od 90 do 98kg a k 41cm přes biceps v největší váze.pak jsem zhruba od letošních prázdnin prolejzal tohle forum a začal jsem přemejšlet nad těma tréninkam co sem dával ke čtení J_Dogg.zkusim to a uvidím.upravil jsem trénink a začal cvičit celý tělo v tréninku.od října jsem zařadil dřep a mrtvej tah a zvýšil váhy a cvičil ob den.ted vážim 96kg ráno a přes biceps mam 42cm.síla mi šla neskutečně nahoru.zlomil jsem v benchi prokletou 100kg hranici a v mrtvole jsem ted potáh 200kg.to se nevytahuju,jen konstatuju to že díky tomu že jsem začal věřit článkům co jsem tu přečet,jsem otevřel oči a začal se zlepšovat.škoda že jsem to nevěděl na začátku.
vy co začínáte tak to tady opravdu všechno pročtěte a věřte tomu,že když to fungovalo před x lety tak to funguje i teď.nedělejte ty chyby co jsem dělal já na začátku.opravdu nemá smysl jet partii jednou tejdně do selhání.
omlouvam se že to asi nemá hlavu ani patu a že je to tu asi zbytečný.[/b]
Naposledy upravil(a) pap dne 25. úno 2010 14:36, celkem upraveno 1 x.
Polib mi můj naleštěnej zadek! Bender Bending Rodriguez
supr http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=4539

Uživatelský avatar
skWor
Příspěvky: 1657
Registrován: 27. srp 2008 17:23

Příspěvekod skWor » 5. pro 2009 17:34

Tak s timhle naprosto souhlasim.

Pekne. Jen by chtelo, aby to bylo vsude na ocich a ne jen tem stastlivcum, co zabloudi na IF a nebo jine z for. To, jak s tim nalozi, to uz je ciste jejich vec.
Impossible is a word to be found only in the dictionary of fools. – Napoleon Bonaparte

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 5. pro 2009 17:52

Pod to se může podepsat hodně lidí. Pěkně napsáno. :bigups:

Uživatelský avatar
blaster18
Příspěvky: 2322
Registrován: 21. led 2007 2:52

Příspěvekod blaster18 » 5. pro 2009 18:07

Podle mě jsou i ty chyby ze začátku důležitý, pokud netrvají zbytečně dlouho a nemají následky na zdraví...člověk se naučí poznat svoje tělo a zjistí, jak na něho co funguje...ale jinak rámcově souhlas.
"Don't ask for a light load - rather ask for a strong back"

Uživatelský avatar
Anatrotto
Příspěvky: 390
Registrován: 4. úno 2009 0:56
Bydliště: Plzen

Příspěvekod Anatrotto » 6. pro 2009 11:59

Pekelný dilema je ale to zda tuto osvětu šířit konkrétně v dané posilovně kam člověk chodí, protože dřepařská klec jen jedna a je v ní pořád prázdno....Nerad bych aby se v tomhle něco měnilo. Raději se držím hesla když se někdo zeptá tak mu odpovím a i doporučím to cvičt jinak ale nechávám všechny cvičit co cvičí a nikomu nic necpu.

Uživatelský avatar
domino93
Příspěvky: 1479
Registrován: 4. čer 2009 13:47
Bydliště: Slovakia

Příspěvekod domino93 » 6. pro 2009 12:37

Ja sam niesom nejaky skuseni ale v našej posilovni drviva väčšina cviči takto ako ten chalan najednej strane to je premna dobre lebo v klietke kde cvičim drep a mrtvy tah je prazno ale na druhej strane ked vidim ludi čo celi ich trening začina a konči pri kladkach a sem tam zajdu k jednoručkam a to je všetko aj by som niekomu niečo povedal ale asi by ma vismiali a na druhej strane ja sam nemam tolko skusenosti. ( väčšina znich by ma ukameňovala zato že cvičim jeden cvik na biceps )
Do what you love, love what you do!

Uživatelský avatar
Trian
Supporter
Příspěvky: 408
Registrován: 22. kvě 2008 14:12

Příspěvekod Trian » 6. pro 2009 13:39

Anatrotto píše:Pekelný dilema je ale to zda tuto osvětu šířit konkrétně v dané posilovně kam člověk chodí, protože dřepařská klec jen jedna a je v ní pořád prázdno....Nerad bych aby se v tomhle něco měnilo. Raději se držím hesla když se někdo zeptá tak mu odpovím a i doporučím to cvičt jinak ale nechávám všechny cvičit co cvičí a nikomu nic necpu.


:lol: :lol: :lol:
V niektorých posilovniach to vyriešili rovno majitelia. Nekúpili ani klietku na drepy :roll: Namiesto toho tam tróni military press a leg press a asi 5 kladkových veží. Takže veľa záleží aj na majiteľovi. Ak je posilka väčšia a on má viac rozumu (resp. k nemu chodia cvičiť rozumný ľudia), tak kúpi tie klietky hneď dve (alebo aspoň jedny stojany na ľahšie drepy ako doplnok k tej klietke).
"Box je jako Jazz,čím méně lidí ho uznává tím je lepší" G.Foreman

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4038
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Příspěvekod Jirkas » 6. pro 2009 14:06

Ja muzu bejt rad, ze jsem ztracel jen pul roku cvicenim bicepsovych zdvihu a kliku, pak uz jsem zacal cvicit svatou trojku. Lidem v posilovne taky nic necpu, jen se vzdycky bavim jejich sledovanim. Kdyz vidim typky robustnejsi nez jsem ja cvicici horejsek dve partie do selhani a pak prijdou k velky cince, daj tam 70 kg, odcvici dve serie rumuna polovicnim rozsahu a maj dost, tak je to opravdu k smichu. Tudle jsem tam byl, a mel jsem prestavku mezi DL, na cince nalozeno 125kg a prisel jeden chlap a povida: hohohó, tolik jsem tu nalozeno jeste nevidel....tak to mluvi za vse... Jinak ja taky nikomu nic necpu, musel bych se tam s kazdym zhadat a navic jak uz tu bylo receno by byla velka cinka furt zabrana, coz by se mi nelibilo...
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
blaster18
Příspěvky: 2322
Registrován: 21. led 2007 2:52

Příspěvekod blaster18 » 6. pro 2009 14:49

Zase na druhou stranu každej nechce mít 120 kilo ve svalech a vypadat jako skříň...někdo bere posilování spíš jako "fitness" a jde se tam protáhnout, pobavit a trošku spotit...takže proč někomu něco nutit, když člověk nezná jejich cíle...každý svého štěstí strůjcem :)
"Don't ask for a light load - rather ask for a strong back"

Uživatelský avatar
Anatrotto
Příspěvky: 390
Registrován: 4. úno 2009 0:56
Bydliště: Plzen

Příspěvekod Anatrotto » 6. pro 2009 16:30

Někdo má taky takové chemicko-tělesné sadomasochistické cíle. Zničit se aby ho to nejvic bolelo, musel tam 6x týdně a doma to posypal chemií.

Já jsem sice začátečník, ale už ted vím že jsem v posilovně za velkýho exota. Smějou se mýmu trojbojarskymu pásku, rovněž pogumovaný závaží 1.25kg a 0.5kg, abych mohl zlehka přihazovat jsou terčem poznamek a samotny cviceni tezkych DL SQ a ted i GM to je kapitolka sama pro sebe. Já jdu ale moc rád ve všem proti proudu tajže jsem za to rád. Cítím se jako Mistr Jan Hus a jsem připraven za pravdu zemřít :)))))

Jinak mě drtí to, že hekání na celou tělocvičnu od drtičů bicepsáků je v poradku, ale mirne pousteni cinky pri DL to jako ne....Už jsem byl parkrat peskován a musím říci, že příště už to asi budu řešit dialogem a nenechám se omezovat.

stz
Příspěvky: 384
Registrován: 30. srp 2007 16:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvekod stz » 6. pro 2009 16:40

blaster18 píše:Zase na druhou stranu každej nechce mít 120 kilo ve svalech a vypadat jako skříň...někdo bere posilování spíš jako "fitness" a jde se tam protáhnout, pobavit a trošku spotit...takže proč někomu něco nutit, když člověk nezná jejich cíle...každý svého štěstí strůjcem :)

:thumbsup:

Uživatelský avatar
pap
Příspěvky: 950
Registrován: 30. zář 2009 9:31
Bydliště: kladno

Příspěvekod pap » 7. pro 2009 19:45

a sakra koukam jak se tu diskutuje.jen jsem tímhle "článkem" chtěl upozornit ty co začínaj,že se nemaj bát věřit tomu co je tu psaný o silových trénincích a že je třeba oslovím svou zkušeností.cvičim s přestávkama nějakejch 13 let a zhruba necelejch 12 let bylo podle šampionů.ano určitě to na mě něco zanechalo a vyrostly mi nějaké svaly,ale teprve díky silovýmu tréninku teď cejtim,že rostu.třeba ted jsem během půlroku získal na bicepsu 1,5cm(a to se na ruce vůbec nespecializuju) a neni to tim,že vážim 96kg.vážil jsem i 98kg a ruce jsem měl menší.nikomu nenutim systém cvičení.jen jsem chtěl at si to přečtou a popřemejšlej o tom.je jasný,že každej má jinej cíl ve cvičení(už jsem slyšel i hlášku,že nechce mít sílu a že cvičí jen aby mu rostly svaly,nebo že se jen udržuje a cvičí stále stejnej trénink se stejnejma váhama už x let a jsou spokojený),ale větší svaly chce asi každej kdo zvedá železo.zjistil jsem že silovým tréninkem rostou svaly akorát mi trvalo dlouho než jsem na to přišel.
Polib mi můj naleštěnej zadek! Bender Bending Rodriguez

supr http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=4539

Uživatelský avatar
domino93
Příspěvky: 1479
Registrován: 4. čer 2009 13:47
Bydliště: Slovakia

Příspěvekod domino93 » 7. pro 2009 22:21

Ako beriem nechce každy vyzerať ako bolo povedane ale prisť do posilky nemať ani šajnu čo robiť a po 3 cvikoch na BC povedať že už nema čo robiť v posilke ešte že tam potom našli vrece. Keby ten Biceps mali aspoň poriadny neviem no mne to pride divne som rad že ma na začiatku usmernil kamoš a ukazal mi to to forum.
Do what you love, love what you do!

Uživatelský avatar
Urba
Příspěvky: 20
Registrován: 1. led 2011 23:38
Bydliště: Troubelice

Příspěvekod Urba » 6. led 2011 22:16

Krásně napsáno,,myslím že 90% lidí co začne cvičit,chodí od stroji ke stroji a nebo jezdí nějaké splity z časopisů.Taky jsem byl takhle neinformovaný dřív. Momentálně jedu Bear Routine,,a vysledky se dostavily už po 3 týdnech :)

Uživatelský avatar
Peter_Ninja_Shredder
Příspěvky: 6
Registrován: 16. kvě 2011 15:35
Bydliště: Technodrom

Příspěvekod Peter_Ninja_Shredder » 16. kvě 2011 16:26

ty vájo, ako tu pozerám, fúra ľudí dáva 200 kíl na MT. Ako autor topiku, tiež dávam 100 na benchi ale so svojou úbohou stovkou na MT som od neho hodne ďaleko. Asi je to základný cvik...

Idem ho večer makať! :mad:
Watch out for Shredder!


Zpět na “Začátečníci”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti