bernier

tady se krátce představte...

Moderátoři: pascal, keba

bernier
Příspěvky: 6
Registrován: 23. bře 2011 0:02

bernier

Příspěvekod bernier » 23. bře 2011 0:14

ahoj,jmenuji se ondra,je mi 20 let,studuji lekarskou fakultu,poslednich 13 let sem hral fotbal (od leta uz ne)+ruzne druhy sportu,pres zimy sem navstevoval posilovny,merim 182cm a vazim 92 kilo..nahodou jsem narazil na toto forum,coz sem prijal velice pozitivne..
doufam,ze se v tomto topicu muzu ptat na me otazky a problemy a tak dale..
bydlim na takove studentske ubytovne,takze me cviceni se odehrava jen s vlastnim telem a bez cinek a posilovny..asi mesic sem poctive zacal cvicit kliky+zkracovacky..ted asi tyden jedu tuhle sestavu

Kód: Vybrat vše

dřepy s vahou vlastního těla 5x20
kliky 5x10
tricepsové kliky mezi židlemi 5x10
hyperextenze vleže 5x10
zkracovačky 5x10

velkej problem je u me vaha-pribral sem za posledni pul rok docela dost kilo..posilovanim chcu snizit vahu+pribrat silu,ale zaroven nechcu byt velkej muskulator :) jidelnicek se snazim resit,ale z pozice studenta,kdy opravdu su skolou vytizen,je to velmi tezke..

mam par otazek k cvicebnimu planu vyse zminenem
-zajima me,jestli ho muzu cvicit uplne kazdej den s 1-2 dennimi pauzami v tydnu (vynucene pauzy),
-jestli si jednotlivy pocet v jedne serce muzu libovolne zvysovat podle potreby
-jak presne mam davat pauzy mezi jednotlivymi cviky v jedne serce a mezi seriemi samotnymi..

za pripadne me chyby se omlouvam,nasmerujte me :) moc diky a zatim

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 23. bře 2011 14:23

Vítám tě tu Ondro. Tu váhu zredukuješ hlavně úpravou jídelníčku. Cvičení s vlastní vahou je fajn. Cvičení v posilovně s činkami mi přijde lepší, ale zase je pravda, že jsem se nijak na cvičení s vlastní vahou nespecializoval. Na netu se dají najít videa jednoho trenéra, který si na cvičení s vlastní vahou udělal dost jméno, jméno si teď nevybavím, ale na youtube najdeš dost videí nejrůznějších cviků. Možná na něj i narazíš.
K dotazům:
bernier píše:-zajima me,jestli ho muzu cvicit uplne kazdej den s 1-2 dennimi pauzami v tydnu (vynucene pauzy)


Můžeš, ale alespoň mě by to rychle přestalo bavit. Navíc budeš zvyšovat, a to docela brzy, spíš silovou vytrvalost, čímž svaly nevybuduješ. Od toho se odvíjí i odpověď na druhou otázku - s tím jak budeš cvičit a budeš mít víc natrénováno, tak počty opakování budou narůstat, ale tvoje váha nebude vzrůstat, ale zřejmě dietou se bude snižovat, čili jsme zase u toho - proč navyšovat počet opakování, když sílu ani svaly tím nevybuduješ, kromě zlepšování vytrvalosti?

bernier píše:-jak presne mam davat pauzy mezi jednotlivymi cviky v jedne serce a mezi seriemi samotnymi..


Pauzy bych postupně zkracoval - začal bych na minutě a postupně snižoval po 15 vteřinách. Po týdnu.

bernier
Příspěvky: 6
Registrován: 23. bře 2011 0:02

Příspěvekod bernier » 23. bře 2011 15:05

dekuji za privitani..ja mam situaci s jidlem takovou,ze za den snim treba jen 2 jidla..rad bych jedl mensi porce po 5-8 jidlech,ale me to bohuzel ta skola vubec neulehcuje..nekde sem tu cetl rozlozeni sacharidu,bilkovin a takhle v celym dnu,ale nevim,jake presne jidla bych mel jist?pokud to tu je,mohl bys me prosim navest?ja to nenasel,diky
a jakym zpusobem teda budu zvysovat svalovou silu,kdyz zvysovanim treba 5x20 na 5x35 posilim jen tu vytrvalost?

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4151
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Příspěvekod Jirkas » 23. bře 2011 15:22

A to je tak velkej problem si s sebou nosit jidlo do skoly? :)
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

bernier
Příspěvky: 6
Registrován: 23. bře 2011 0:02

Příspěvekod bernier » 23. bře 2011 15:23

neni,ale ja proste nemam rano hlad :)

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4151
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Příspěvekod Jirkas » 23. bře 2011 15:26

bernier píše:neni,ale ja proste nemam rano hlad :)


Tak to je prvni co v ramci diety musis udelat, zacit snidat :)
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

bernier
Příspěvky: 6
Registrován: 23. bře 2011 0:02

Příspěvekod bernier » 23. bře 2011 15:29

vim,ze je snidane dulezita,ale nedari se me ji moc praktikovat,kdyz temer 8 let nesnidam :) strasne rad bych nekde videl jak ma takovy jidelnicek vypadat,kolik se ma do dopoledne snist kalorii a takovych veci+priklady konkretnich jidel..existuje neco takoveho?

Uživatelský avatar
skWor
Příspěvky: 1657
Registrován: 27. srp 2008 17:23

Příspěvekod skWor » 23. bře 2011 15:56

bernier píše:vim,ze je snidane dulezita,ale nedari se me ji moc praktikovat,kdyz temer 8 let nesnidam :) strasne rad bych nekde videl jak ma takovy jidelnicek vypadat,kolik se ma do dopoledne snist kalorii a takovych veci+priklady konkretnich jidel..existuje neco takoveho?
Tak to mám stejný. Ale dělám to tak, že když přijdu do práce, tak se najím - cca půlhodka prostoj k prvnímu pevnýmu jídlu. Jinak po probuzení sem začal praktikovat protein a maltou.

A neříkej, že třeba v autobuse bys 3 celozrnny rohlíky se šunkou sýrem a třeba parikou nezbodl?

http://www.kulturistika.net/optimalni-prijem-zivin
Impossible is a word to be found only in the dictionary of fools. – Napoleon Bonaparte

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 23. bře 2011 15:59

bernier píše:a jakym zpusobem teda budu zvysovat svalovou silu,kdyz zvysovanim treba 5x20 na 5x35 posilim jen tu vytrvalost?


Sílu a svaly vybuduješ nejlíp s vahou, která ti umožní cca 5 - 8 opakování v sérii nebo i míň, ale uděláš velký počet sérií, takže nějaká břemena nebude od věci začít používat.

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 23. bře 2011 16:01

bernier píše:vim,ze je snidane dulezita,ale nedari se me ji moc praktikovat,kdyz temer 8 let nesnidam :) strasne rad bych nekde videl jak ma takovy jidelnicek vypadat,kolik se ma do dopoledne snist kalorii a takovych veci+priklady konkretnich jidel..existuje neco takoveho?


Začni dělat ráno na lačno kardio, třeba nějaké sprinty. Bezprostředně potom sice hned hlad mít nebudeš, ale brzo se dostaví a uvidíš, že se začneš rychle shánět po něčem k jídlu. :)

bernier
Příspěvky: 6
Registrován: 23. bře 2011 0:02

Příspěvekod bernier » 23. bře 2011 16:13

heh,sprinty rano asi delat moct nebudu,kdybych chodil do skoly na odpoledne,tak by to problem nebyl :D
skWor píše:Jinak po probuzení sem začal praktikovat protein a maltou.

to je prosim co presne protein+"malta"? diky za odkaz,podivam se,ted ctu kulturisticka strava 101 od j_dogga,docela velky pocteni ;)
J_Dogg píše:Sílu a svaly vybuduješ nejlíp s vahou, která ti umožní cca 5 - 8 opakování v sérii nebo i míň, ale uděláš velký počet sérií, takže nějaká břemena nebude od věci začít používat.

takze staci ten pocet cviceni treba kliky,jak sem psal,5x10 (ikdyz tam mam docela velkou rezervu) a budu proste pridavat vahu na ten sval?a k tomu treba udelam misto 5 serii 6-7 napr?

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 23. bře 2011 16:17

Protein i "maltu" (maltodextrin) najdeš třeba v tomhle gaineru.

Uživatelský avatar
domino93
Příspěvky: 1479
Registrován: 4. čer 2009 13:47
Bydliště: Slovakia

Příspěvekod domino93 » 23. bře 2011 16:57

Druhy príspevok z hora v odkaze sú tam celkom fajn príklady http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php? ... c&start=15
Do what you love, love what you do!

bernier
Příspěvky: 6
Registrován: 23. bře 2011 0:02

Příspěvekod bernier » 23. bře 2011 17:22

ten maltodextrin neni zas levna zalezitost :) pro predstavu,jak asi prumerne vydrzi ty 4kg tam,kdyz ho piju 1x denne?

to domino: jo to je super,diky :)
to J_Dogg: rikam to spravne,kdyz sem reagoval na tvuj post?

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 23. bře 2011 20:34

Přečti si o před- a potréninkové suplementaci. Vypočítej si, kolik máš dávat před a po tréninku a pak si to spočítej podle toho gaineru.


Zpět na “Nový člen”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 18 hostů