Powerlifting pro kulturisty

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Ruhl
Příspěvky: 1117
Registrován: 8. črc 2007 19:50

Příspěvekod Ruhl » 22. pro 2007 20:58

Folis píše:
ruhl píše:Vypadá brutálně, nádherný vzpřimovače. :twisted:


Dead lift je Dead lift :) .

Snad příští týden :cry:

Uživatelský avatar
SlaYter
Supporter
Příspěvky: 472
Registrován: 28. kvě 2007 17:46

Příspěvekod SlaYter » 23. pro 2007 22:13

Perfektni fotky po sacharidovy kompenzaci :thumbsup:

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 5. led 2008 15:47

REAL BODYBUILDING
by Bill Simanovich Jr.

publikováno v NaturalStrength.com 13. května 2002

Před několika měsíci jsem dokončil namáhavou sérii mrtvých tahů o 10 opakováních. Srdce bušilo jako zvon a funěl jsem jak lokomotiva, když jsem v pauze slyšel rozhovor mého bratra s neznamým klukem v posilovně. Tento cvičenec se dal do vysvětlování, proč necvičí dřepy a mrtvé tahy, prý z důvodu, že se obává nárůstu obvodu pasu a velkého zadku. I když už jsem měl všechny série mrtvého tahu odcvičené, neváhal jsem a chtěl jsem pomoci tomu zmatenému chlapci. Přemýšlel jsem tedy, co jsem dělal, jestliže jsem cvičil doteď léta dřepy a mrtvé tahy, když jsem nebudoval svaly? Neexistují lepší cviky na budování svalové hmoty, než tyto dva. Je to vždycky zábavné, když slyším nejrůznější výmluvy na to, proč se lidé vyhýbají dřepům a mrtvým tahům ("Já dělám bodybuilding, ne powerlifting"), přitom téměř vždy cvičí bench press, třetí z cviků silového trojboje.
Skutečný bodybuilding není o tom, najít tu nejlehčí cestu za budováním svalů, ale o tvrdé dřině a hodinách strávenými těžkými vícekloubovými cviky. V naší zkomercionalizované společnosti je mnoho cvičenců zaslepeno barevnými módními časopisy na lesklém papíře, nejnovějšími suplementy, splitovými tréninky, používáním několikerých druhů opasků, rukavic, omotávek a čímkoliv jiným, co jen může usnadnit trénink.
Skutečný bodybuilding není o nadopovaných kulturistech, vypouklých břichách, šizení techniky cviků a namazání se barvou na pódium. Je to o skutečných mužích, o tvrdém tréninku. Bohužel, to je právě to, co lidem chybí. Dřep a mrtvý tah nejsou výlučně powerlifterské cviky. Jsou to dva nejvýznamnější cviky, co se týče budování svalové hmoty celého těla a tělesné kondice. Až půjdete do posilovny, zkuste je začít cvičit. Trénujte se stoprocentním nasazením, správně jezte, dostatečně odpočívejte a porostete. Nemusíte se bát, že budete mít široký pas a velký zadek, vyrostete celkově. Je mnohem lepší mít v pase 90 cm a 127cm hrudník než v pase 80 cm a hrudník 110 cm. Prosím vás, o to, abyste si nic nepromíjeli a začali tvrdě makat. Neotáčejte se k silovým cvikům (dřep, mrtvý tah a bench press) zády, ať už cvičíte pro powerlifting, bodybuilding nebo pro úplnou zábavu. Trénujte bez drog a s vášní jděte za svým cílem.

zdroj: http://www.naturalstrength.com/weightro ... icleID=530

Uživatelský avatar
bazinger
Příspěvky: 922
Registrován: 6. úno 2007 14:11

Příspěvekod bazinger » 5. led 2008 22:06

jo toto by malo byt na prvej strane kazdeho teplosskeho bb magazinu
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 6. led 2008 11:15

Ještě několik fotek dokazující, že powerlifteři mohou vypadat jako kulturisté:
Vince Anello
Obrázek
Some of Mr. Anello's Best Lifts
Squat in training: 750 pounds for three reps
Squat in competition: 750 pounds
Bench press in training: 500 pounds without a shirt
Bench press in competition: 485 pounds
Deadlift in training: 880 pounds
Deadlift in competition: 821 pounds

při váze 90 kg potáhl 372 kg, je pětinásobným mistrem světa v powerliftingu

Gene Bell
Obrázek[/i]

Best lifts in a meet.
B/W Squat Bench Deadlift
165 688 lbs. 441 lbs. 683 lbs.
181 843 lbs. 529 lbs. 733 lbs.
198 871 lbs. 545 lbs. 766 lbs.

dřep 395 kg při tělesné váze 90 kg.

Sam Byrd:
http://www.prowriststraps.com/sam_byrd_ ... werlifting

dřep 476 kg při váze 90 kg

Uživatelský avatar
Folis
Příspěvky: 12336
Registrován: 15. úno 2007 15:51
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Folis » 6. led 2008 11:38

Dále např. tohoto liftera postoval Cizopasnik na RW (výkony 360-220-350 ):

Obrázek

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 6. srp 2010 13:46

Matt Kroc

Obrázek

Uživatelský avatar
Folis
Příspěvky: 12336
Registrován: 15. úno 2007 15:51
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Folis » 6. srp 2010 20:54


Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 15. lis 2010 14:49

Kulturista, powerlifter a výživový poradce Shelby Starnes http://articles.elitefts.com/articles/i ... y-starnes/

Vachy
Příspěvky: 116
Registrován: 16. led 2011 19:59
Bydliště: Příbram

Příspěvekod Vachy » 16. led 2011 21:21

Zdravim. V tomhle oboru jsem laik, ale spojení kulturistiky a powerfiltingu (tedy powerbuilding) mě dost zajímá. Jaký myslíte, že je nejlepší cvičit plán? HST, Korte a nebo něco úplně jiného? (popřípadě, dokázali by jste mi něco pomoct sestavit?).

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 10. úno 2011 8:02

Matt Kroc ještě jednou.

Obrázek

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 25. kvě 2011 8:55

http://www.t-nation.com/free_online_art ... werlifters

Článek, který sice neříká nic nového, ale je nabitý zajímavými podrobnostmi o rozdílech tréniku pro liftery a kulturisty.

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 25. kvě 2011 10:00

akurat som to pozeral, podla mna slusny clanok ... aj ked liftersky trenink trochu zjednodusili v niektorych castiach, plus si myslim ze rozdiel medzi Ronniem a Johnie Jacksnom bude skor sposobeny genetikou, nez tym ze Johnie sa moc venuje liftu ... moj nazor teda ...
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 25. kvě 2011 10:07

Tam píšou, že to není až tak o genetice, jako o tréninku. Johnnie každoročně absolvuje alespoň jednu soutěž v pwl, na níž se připravuje jinak než na kulturistickou soutěž. Ronnie se věnoval primárně kulturistice, naposled závodil v pwl tuším ve 25 letech

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 25. kvě 2011 10:33

ono ked si pozres slavne ronnieho videa, tak 2x360 mrtvola (ci kolko to bolo) v plnej priprave na Olympiu sa da tazko povazovat za typicky kulturisticky trenink (takisto nejake salene drep pre par opakovani atd)
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů