Série a opakování

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

Wesker
Příspěvky: 25
Registrován: 23. bře 2011 21:06

Příspěvekod Wesker » 6. dub 2011 20:48

omg tak som sa len chcel uistiť, to je take ťažke odpovedať? ako keby to bola ťažka robota

Uživatelský avatar
Jimi boi
Supporter
Příspěvky: 3317
Registrován: 10. říj 2006 17:53
Bydliště: Doma

Příspěvekod Jimi boi » 6. dub 2011 20:55

Wesker píše:omg tak som sa len chcel uistiť, to je take ťažke odpovedať? ako keby to bola ťažka robota

omg, to je tak tezky si to najit? Chapu ze je jednodussi napsat dotaz, ale takhle se postupne forum zasira zbytecnyma dotazama, ktery jsou davno zodpovezeny. Tecka.
Fuckings cool, but Jim is a romantic type

Wesker
Příspěvky: 25
Registrován: 23. bře 2011 21:06

Příspěvekod Wesker » 6. dub 2011 21:12

už len posledny dotaz, ak dam s tou vahou max 5 opakovani, mohlo by to byť 5x5?

Uživatelský avatar
Jimi boi
Supporter
Příspěvky: 3317
Registrován: 10. říj 2006 17:53
Bydliště: Doma

Příspěvekod Jimi boi » 6. dub 2011 21:16

Kdyztak aby to vyslo tak, ze v posledni, tedy 5. serii je to 5. opakovani na krev. Cili asi ne, ja bych 5x5 s vahou se kterou udelam max 5 op nedal...
Fuckings cool, but Jim is a romantic type

Wesker
Příspěvky: 25
Registrován: 23. bře 2011 21:06

Příspěvekod Wesker » 6. dub 2011 21:35


Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 430
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 7. dub 2011 7:03

to je druhá část posledního dotazu jo? :D :D

Uživatelský avatar
nofearko
Příspěvky: 1410
Registrován: 22. lis 2010 11:41

Příspěvekod nofearko » 7. dub 2011 8:09

neviem kto pisal hentoho "korteho" ale tu je original

http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=603

myslim ze to tu netreba zasierat ak sa tu niekto chce bavit na temu korte 8)
Sila vole a sustredenie je cesta...

Uživatelský avatar
IKIM
Příspěvky: 4
Registrován: 10. dub 2011 17:44

Re: Série a opakování

Příspěvekod IKIM » 11. dub 2011 20:09

J_Dogg píše:Tabulka 3
Cíl: snížit podíl tuku
Objem: 24 - 36
Intenzita: 70 - 80 % 1RM
Pauzy: 60 - 90 sec.
Počet tréninků/parti/týden: 2 - 4


Ten objem je myslený na 1 cvik, či na celú partiu? Lebo príde mi málo dať si napr. BP 4x8=32 a potom už nič, lebo by som prekročil objem 36.

mouser_
Supporter
Příspěvky: 245
Registrován: 17. črc 2010 19:19
Bydliště: Praha

Re: Série a opakování

Příspěvekod mouser_ » 11. dub 2011 20:27

IKIM píše:
J_Dogg píše:Tabulka 3
Cíl: snížit podíl tuku
Objem: 24 - 36
Intenzita: 70 - 80 % 1RM
Pauzy: 60 - 90 sec.
Počet tréninků/parti/týden: 2 - 4


Ten objem je myslený na 1 cvik, či na celú partiu? Lebo príde mi málo dať si napr. BP 4x8=32 a potom už nič, lebo by som prekročil objem 36.


No tak si zvykej :) 4x8 je docela dost z meho pohledu (+ rozehrivaci pripadna serie) v HST jedu 2x5 na jednu partii a ze bych nerostl se rict neda
"Just remember, somewhere, a little Chinese girl is warming up with your max."

Wesker
Příspěvky: 25
Registrován: 23. bře 2011 21:06

Příspěvekod Wesker » 11. dub 2011 20:33

ak ti je malo tak zvyš intenzitu

beast
Příspěvky: 9
Registrován: 2. dub 2011 20:15
Bydliště: Košice

Příspěvekod beast » 12. dub 2011 19:20

Takze tu davate len 1 cvik na partiju ked som spravne pochopil? A este jedna vec to si davate napriklad benchpress 4x8 so 60kg ze stale ta ista vaha?

Jakub
Příspěvky: 36
Registrován: 3. kvě 2011 16:31

Příspěvekod Jakub » 16. kvě 2011 20:16

zdravim, chci se zeptat, pokud chci OBJEM I SILU mohl bych delal i princip 6x6 ??? nebo je spis lepsi vic serii s min opakovanim ??? dekuju

Jakub
Příspěvky: 36
Registrován: 3. kvě 2011 16:31

Příspěvekod Jakub » 16. kvě 2011 20:36

... prominte, ze porad otravuju, ale tohle je ten nejlepsi web, kterej sem kdy videl :wink: a chtel bych se jeste zeptat, jestli bych mel zaradit na svalovou partii jen 1 cvik, anebo vic cviku, kdyz pouzivam vyse zmineny trenink ??? dekuji

Uživatelský avatar
Jimi boi
Supporter
Příspěvky: 3317
Registrován: 10. říj 2006 17:53
Bydliště: Doma

Příspěvekod Jimi boi » 16. kvě 2011 21:22

Jakub píše:zdravim, chci se zeptat, pokud chci OBJEM I SILU mohl bych delal i princip 6x6 ??? nebo je spis lepsi vic serii s min opakovanim ??? dekuju

Dulezity je u toho dodrzet tu intenzitu, coz je v tomto pripade 80-90%. Muzes to zkusit a uvidis jak ti to pujde, zkusil bych ze zacatku dat i nizsi zatizeni a postupne pridavat.
A k druhe otazce. Udavany objem je pro jednu svalovou partii, takze pokud bys chtel jet dva cviky na stejnou, je potreba to nejak rozdelit. Pokud bys mel napr. 8x4, tak to muzes rozdelit na 4x4 na jednen cvik a 4x4 na druhy. Vic se o tom muzes docist v dalsim Waterburyho clanku, kde svoje navrhy dal rozsiruje: http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=881
Fuckings cool, but Jim is a romantic type

Uživatelský avatar
coolturista
Supporter
Příspěvky: 1648
Registrován: 16. črc 2007 20:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod coolturista » 16. kvě 2011 22:55

ono jsou to spojeny nadoby.. vysoka intenzita implikuje low volume, pokud chci dodrzet vyssi frekvenci (to je hlavnim duvodem, proc vetsina lifteru nedosahne takovy svalovy rozvoj, ktery by odpovidal jejich vaham)

Kompromis je dle me pridat volume na seriich, jinak to nepujde, s tim, ze vybrane serie budou s vyssi intenzitou (neco jako goldeny u beara), pak budou ty ostatni, kde pujdes mirne dolu s intenzitou, abys to nesel na krev, protoze pri vice seriich bys to na krev jinak sel, logicky..

takze bych se drzel mezi 3-6 reps, kuprikladu:

3x3 high intensity
5x3 o cca 10% nizsi intenzita s rezervou 1-2 reps, abys stihl dobre regenerovat pri vyssi frekvenci a pritom z toho vytezil slusny volume. To ale za predpokladu, ze vynechas doplnky, ty tady nemaj temer co delat.

Na tohle si udelat nejakou periodizaci - na ty serie v high intensity ta periodizace dle me staci, aby tam byla odezva, ty ,,volume seri" muzes nechat konstatni. (takhle to delam vetsinou ja a je to moje know-how, jak kloubit split na zakladnich cvicich tak, aby ti z toho sla mirne nahoru sila)

Ale obecne zalezi na nacasovani, kdyz jdes z nejakyho high-volume treninku, tak ti pujde objem nahoru urcite i z pure-power template, protoze to bude zmena (teda pokud budes poradne jist samozrejme)


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů