Beyond 5/3/1 Program 1.1

vše o budování svalové hmoty a síly...

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Diamond
Příspěvky: 194
Registrován: 21. črc 2011 20:42

Beyond 5/3/1 Program 1.1

Příspěvekod Diamond » 22. říj 2013 6:30

Beyond 5/3/1 Program 1.1

Novy treningovy program od Jima Wendlera. Zatial som to len strucne prebehol, ale vyzera to zaujimavo pre ludi, ktorych bavi PWL/silove cviky.

Candát
Příspěvky: 1543
Registrován: 8. led 2010 11:08
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Příspěvekod Candát » 24. říj 2013 12:41

Vypadá to zajímavě. Knihu jsem nečetl, zřejmě se to tam vysvětlí. Ale proč v tomto programu se začíná 3/3/3+?
V klasické 5/3/1 je postup 5/5/5+, 3/3/3+ a 5/3/1+ a jeví se mě to jako logické.

Candát
Příspěvky: 1543
Registrován: 8. led 2010 11:08
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Příspěvekod Candát » 28. říj 2013 20:22

Tak už jsem to pochopil...Mám cca polovinu pročtenou, výborné nápady a defacto tréninkové schémata na velmi dlouhou dobu...

Beyond 5/3/1 ke stažení: http://do4a.com/attachments/2013_beyond ... pdf.16954/.

Uživatelský avatar
Powers Gump
Příspěvky: 1282
Registrován: 10. led 2007 13:19

Příspěvekod Powers Gump » 12. pro 2013 11:44

Wendlerov program som prekladal tu :
http://treningy.eu/5-3-1-jim-wendler/

Pri prekladaný toho programu sa mi ten tréning prestal pačiť

Napríklad totok
Mrtvy ťah 75% x 3 85% x 3 95% x 1+ (s sprav rekord na opakovania)
každý týžden rekordy na opakovania
síce striedam 75% 5x5 čo je tiež dobrý zahul

Drep znovu 75% x 3 85% x 3 95% x 1+ (s sprav rekord na opakovania)

Skratka intenzita je vysoká s plán do budúcna je - pridaj ešte viac !

Ruský prístup je omnoho lepší krok do predu , krok do zadu , dva kroky dopredy, krok dozadu. Ludské telo sa nezlepšuje linearne

Plus pre wendlerove tréningy je používanie zakladných cvikov, precvičovanie celého tela viac krát do týždňa..
Say hello to my little friend

Candát
Příspěvky: 1543
Registrován: 8. led 2010 11:08
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Příspěvekod Candát » 12. pro 2013 12:25

Budu JW 5/3/1 bránit :D
Vezmi v úvahu, že ty procenta nejsou ze skutečného maxima, ale z tréninkového, které si stanovíš na 85-90% skutečného maxima.
Takže ty procenta v tréninku už tak "ostrá" nejsou. A navíc i autor uvádí, že není potřeba dělat maximální počty opakování ve všech cvicích každý týden. Prostě, že se máš řídit svým pocitem, a když to není ono, tak odjet jen základ a konec...
Já jsem jen takový kondičkář už v pokročilejším věku - 38 let a 5/3/1čka je můj hodně oblíbený trénink, který mě funguje.

Uživatelský avatar
Balthazar
Příspěvky: 1257
Registrován: 26. lis 2007 22:59

Příspěvekod Balthazar » 12. pro 2013 12:36

suhlas trochu s candatom. rovnako to zavisi od pokrocilosti. je rozdiel robit maxka na opakovania pri max drepe 100 a 300. neda sa maxovat cely cas, treba si vybrat raz do tyzdna max na vrch a spodok alebo menej casto. co by som siel ja, ze by som pridal objem na zakladnych cvikoch. ale to by som skusal az po par mesiacoch ked odmakam zakladny plan bezo zmien.

krasa 531 je v jeho jednoduchosti. ruske veci su mimoriadne efektivne, ale rovnako sialene prekomplikovane ked sa to clovek snazi upravit na seba. pocitat sheika a prisposobovat si to je pomaly diplomovka. Wendler poskytol detsky jednoduchu vec, ktora slape a neda sa voci tomu diskutovat. je to optimalne pre kazdeho? zdaleka nie. to ani rusaky. je to jedna z alternativ.
Stop acting like a douche, keep your mouth shut, train the right way, and win.

Knowledge is power..arm yourself


What lack in genetics, I make up for with determination and discipline.

Uživatelský avatar
Powers Gump
Příspěvky: 1282
Registrován: 10. led 2007 13:19

Příspěvekod Powers Gump » 12. pro 2013 12:39

aha no niečo som takého prekladal ale potom v tom rozpise to wendler akoby neggoval .. že tá váha ozaj do max. diky za vysvetlenie to 90% z max
je dobré..

Wendlera chcel isť moj kamoš tak mu budem vedieť lepšie poradiť ... lebo hento to by bol odpal keby išiel zo 100% maxima ,len kratkodobo udržatelne

mimochodom kolko si sa zlepšil cca ? po tréningu 5-3-1 ?
Say hello to my little friend

Candát
Příspěvky: 1543
Registrován: 8. led 2010 11:08
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Příspěvekod Candát » 13. pro 2013 10:47

Powers Gump píše:...mimochodom kolko si sa zlepšil cca ? po tréningu 5-3-1 ?


Upřímně, nevím přesně. 5/3/1čku je třeba jet dlouhodobě, 1-2 měsíce je málo. Mě vyhovuje především pozvolnost a i menší objem tréninku, přeci jen jsem už starší a tělo hůř regeneruje. A vyhovuje mě, že trénink má pevnou kostru jako základ a další "doplňkové" cviky si můžeš volit podle momentální nálady, chuti a nebo si udělat přesný rozpis plán. Základem jsou 4 cviky a zbytek je na Tobě.

Na druhou stranu nejlepší silové zlepšení jsem měl po Fominovi či klasické Bill Starr 5x5. Jenže po Fominovi jsem byl pěkně "rozsekaný".


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů