Stránka 3 z 3

Napsal: 24. lis 2010 16:36
od nofearko
velmi dobry clanok! plne sa s nim stotoznujem a rozmyslam ze akonahle dokoncim korteho prejdem rovno na toto... :twisted:

Napsal: 3. bře 2012 13:22
od TheDeer
zdravim chcem sa opytat 1.mohol by som si prehodit bench s klikmi na bradlach(5x10 na kliky je mi vela), popripade cim by som mohol najplnohodnotnejsie nahradit kliky na bradlach ? 2.nebolo by dobre tento trening ist 2plus1? 3.naozaj mam robit lytka 10x3?? ->este som sa s tym nestretol a velmi sa mi to nepozdava, je to normalne :D ?? 4. po dokonceni 23 dni mam ist odznova? dakujem

Napsal: 16. srp 2012 12:40
od MaraHali
ahoj,chci tedko cvicit tento trénink,chci se zeptat,po odjetí techto 23 dní tréninku mam prejit na jiný trénik nebo je tu jeste naka dalsí fáze tohoto tréninku :), případne od zacatku zase zacit tento trenink? dekuju za odpovedi Mara

Napsal: 16. srp 2012 14:41
od stanley
je este dalsia faza tohto treninku, nesom si isty, ci je tu na fore, ale nekde je ... vola sa abbh2 (anti blabla 2 )

Napsal: 16. srp 2012 17:06
od MaraHali
Super díky :),vse si dohledam :)

Re: Anti-Bodybuilding Hypertophy Program

Napsal: 10. dub 2020 21:04
od bullish
Mna zaujima preco tam nieje zaradeny ziaden tlakovy cvik na ramena. Military press, overhead press atd..