Babisův občasník

zaznamenávejte své úspěchy/neúspěchy zde

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 19. bře 2015 18:33

Pokračuju v tomhle tréninku. U většiny cviků jsem zvýšil opakování na 15+, takže bych řekl, že bych měl pomalu začít přidávat váhy.

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 23. bře 2015 20:09

Nějak nezvládám trénink :lol:

Dám dvě série a vyčerpá mě to tak, že se mi po nich zavíraj oči. Lehnul bych a spal :roll:
Myslíte, že by pomohlo nějaký NOčko? Už jsem jich pár vyzkoušel a jediný který fungovalo už se nevyrábí. Dělaj teď něco dobrýho?

Jinak opakování vyšší a vyšší, se sílou jdu nahoru.

Bylo by vhodnější snížit opakování a přidat série? Nebo jet jenom ty dvě série do krve? Upozorňuju, že jsem čistokrevnej ektomorf, takže si nemůžu dovolit strávit hodinu cvičením :D

Uživatelský avatar
Kaduhaz
Příspěvky: 1564
Registrován: 24. led 2008 22:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Kaduhaz » 24. bře 2015 9:44

ALe mužeš, nevymejšlej kokotiny, žer, nechod tolik chlastat a v tý posilovně nejezdi takový maratony
"Jaká je vaše sexuální orientace?"
"Jsem katolický kněz."
Obrázek

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 26. bře 2015 18:53

military press 3x4x35kg
biceps 3x12x10kg
kliky 3x12

Co vymejšlim za kokotiny? A píšeš, že můžu a pak zas, že nemám jezdit maratony, tak jak teda?

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 23. dub 2015 17:21

Tak jsem najel na novej trénink. Při tomhle jsem se nedokázal donutit cvičit spodek.

Takže teď Den 1 - Tlaky, Den 2 - tahy, Den 3 - volno, Den 1 - tlaky - atd.

Tahy

Shyby 3x selhání
Mrtvoly 3x pokaždý jinak - spíš pocitově, už jsem se jima jednou zkurvil a dávám si na ně bacha. Snažim se o co nejlepší techniku.
Přítahy velký činky v předklonu 3x 15
Bicepsový zdvihy - 3x selhání (cca 15 op. - potřeboval bych těžší činku)

Tlaky

Přední dřepy 3x8
Military press 3x12
Kliky 3x12

Ze suplementů jenom multivitamín a protejňák (Arnold Whey). Rád bych si pořídil nějakej předtréninkovej suplement, ale ve všem je kreatin a ten moje střeva nezvládaj.

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 13. bře 2016 20:40

Tak pánové, jsem zpátky, zase :lol:

Byl jsem dlouho nemocnej (ještě pořád jsem, ale uklidnilo se to), tak jsem začal zase cvičit. Asi před měsícem. Nabral jsem během toho měsíce 8kg. Chodim do jedný menší posilky v Praze, kde teď studuju.

Můj trénink je split tlaky/tahy.

PO, PÁ - Tlaky
Military press 3x10x15kg jednoručky
Dumbell flys 4x10x15kg
Kliky 3x12 BW
Upažování 2x12x10kg

ÚT, SO - Tahy
Přítahy v předklonu 3x12x40kg
Dvě série bicepsovejch zdvihů - vezmu 15kg, jedu do selhání, okamžitě vezmu 12,5kg a jedu do selhání, okamžitě potom 10kg do selhání atd.
Krčení ramen 4x15x17,5kg jednoručky
Seated cable row 4x10x50kg

Jo nic na nohy, žádný dřepy, žádný mrtvoly. Nakoupil jsem si několikatery kalhoty.

Jídelníček
Vstanu, dám si sachariďák, pak je trénink, hned po něm dám další sachariďák, hodinu potom následuje oběd. A pak už se jenom celej den cpu. Minimálně 4-5 jídel. Beru prášky s fajn vedlejším účinkem - hlad :lol:

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 18. bře 2016 18:49

Dneska výjimečně ochuzenej trénink. Nějakej idiot odnesl klíče od posilky. Takže asi 8 sérií kliků po 10 opakováních.

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 26. bře 2016 21:41

Jenom bych rád poznamenal, že jednou za 14 dní jezdím domů, kde mám k dispozici jenom 10kg jednoručku. Takže trénink nějak takhle:
Tlaky
Dumbell press (prostě zvedám tu činku nad hlavu) - 2x18x10kg
Upažování 3x12x10kg
Kliky 6x12xBW

Tahy
Přítahy v předklonu: 2x20x10kg
A různý variace bicepsovejch zdvihů: cca 4x12x10kg

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 4. dub 2016 11:17

Dnešní trénink.

Tlaky s jednoručkama v sedě, mírně sklopeno - 5x6x17,5kg
Kliky s nohama nahoře - 4x12xBW
Stahování kladky (trapézy) - 1x16x15kg, 4x6x20kg
Sedy-lehy na šikmý lavici 1x20xBW, 2x12xBW
Upažování s jednoručkou 1x10x17,5kg

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 6. dub 2016 19:13

Asi jsem slečinka, ale pořídim si rukavice :lol: Taky je tady někdo používáte? Chtěl jsem se tomu vyhnout, ale ruce mám už řádně dojebaný a ke konci tréninku už spíš neudržim činku v ruce spíš než, že bych už nemohl dál cvičit.
Jo a zejtra zas po letech najedu na kreatin, jsem zvědavej jak se mi zvednout váhy a jestli ho vůbec budu snášet.
Vezmu tenhle http://www.fitness007.cz/e-shop/sportov ... crea-240-g

Jo a pondělní trénink taková klasika.
Shyby 1x6xBW.. pamatuju, když jsem jich dával 12 i se závažím na hnátách :lol:
Přítahy v předklonu 20kg + osa (kolik to váží?), 1x16 a 2x12
Veslování (takovej ten divnej stroj) 1x20x30kg, 2x12x40kg, 1x10x45kg, 1x6x50kg
Bicepsový zdvihy tak nějak všemožně (jednoručky od 7,5kg do 15kg)
Krčení ramen s jednoručkama 3x20x(2x17,5kg)
A zkusil jsem farmářskou chůzi s asi 25-30kg jednoručkama. Chtěl jsem obejít místnost, ale v půlce už jsem to neudržel prstama :D Chtělo to nějaký trhačky. Pak jsem to ani nezvednul, tak jsem to musel po jedný odnýst zpátky :lol:

V pátek mě čekaj kozy. Při benchi ať už s velkou činkou tak jednoručkama mě po pár sériích začne hrozně bolet kloub v levym rameni. Daj se tyhle cviky nějak nahradit? Po klikách mě nebolej, ale kliky asi nestačej, leda než bych si na záda hodil nějaký závaží.

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 17. dub 2016 13:40

Tréninky jedu furt tak nějak stejný, dost jsem zvednul váhy za ty cca 2 měsíce. Teď plánuju snížit váhy a zvýšit počet opakování.

Teda rád bych. Někdo si zase odnesl klíče od posilky domů. Začíná propukat davová hysterie, chlapi střílej manželky, psi a kočky skáčou z oken. Už jsme nebyli 3 dny v posilce.

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 20. dub 2016 23:47

Všechno mě bolí. Včera jsem měl bicepsy a záda. Dokončoval jsem trénink a najednou přišla fakt libová pussy. A nemůžu přece vypadat jak sračka. Takže celej trénink ještě jednou a vzít lehčí činky by mě ani nenapadlo.

A dneska kozy, tricepsy, ramena. To celkem šlo.

Dneska dumbell press se 17,5kg 2x8, pak 15kg 1x6 a na rovný lavici s 12,5kg 2x8op

stahování kladky (na tricepsy) - 3x15x20kg

kliky s nohama nahoře - 3x14op, dal bych víc, ale byl jsem unavenej

Už by to chtělo změnit trénink. A možná taky zařadit ty nohy :lol:

Něco zkusim vymyslet. Do těch nohou se mi ale fakt nechce. I bez zátěže mi při dřepech křupou kolena jak svině, nerad bych si je dojebal úplně.

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 23. dub 2016 12:17

Bicáky a záda.

Přítahy v předklonu s velkou činkou - 3x16x20kg +osa

Seated rows - 2x15x40kg, 2x10x50kg, 1x8x55kg, 1x20x45kg

Shrugs s jednoručkama (klasický a pár sérií mírně v předklonu) - 3x12x17,5kg, 2x25x15kg

Bicepsový zdvihy s EZ osou 2x15x10kg+osa (overhand grip)

Jednadvacítky - 1x21x10kg

Bicepsový zdvihy bez pauzy - 1x10x15kg, 1x12x12,5kg, 1x10x10kg, 1x12x7,5kg

A 4 shyby :lol: Kde jsou ty časy, kdy jsem dal 12 i se zátěží :lol:

Btw, vypadá to, že jsem sračka, ale s cca 65kg BW se zvedaj velký kusy železa těžko :lol:

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 28. dub 2016 10:31

Včera sumo dřepy 3x12x22,5kg, 3x8x25kg

.... no a to je všechno, never skip leg day :lol:

Uživatelský avatar
Babis
Supporter
Příspěvky: 431
Registrován: 6. pro 2010 23:23
Bydliště: Sever

Příspěvekod Babis » 4. kvě 2016 23:20

Tlaky na ramena s jednoručkama 1x10x17,5kg. Celkem lehký, na začátku tréninku to je v pohodě.

Bench press - 2x12x25kg, 3x10x20kg

Military press - 3x8x20kg+těžká osa, takže tak 40kg.

Tricepsový extenze s kotoučem, spíš tak na protažení při odpočinku 2x12x10kg.

Pushdowns - 2x12x20kg, 1x12x15kg.

Předpažování 1x10x10kg jednoručky. Tenhle cvik už nějak nedávám, vždycky mě zněj hrozně začne brát rameno.

Kliky s nohama nahoře - 2x12xBW


Zpět na “Tréninkové logy”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů