Majklův log |

zaznamenávejte své úspěchy/neúspěchy zde

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Majklův log |

Příspěvekod Majkl » 28. kvě 2012 13:51

Nedávno jsem se zde představil, tak bych tu mohl mít i log. Mám po maturitě, takže před ní ty tréninky byly nic moc, před nima jsem jel 5x5 Billa Stara, což bylo hodně dobrý. Dneškem jsem začal cvičit trénink od Rega Parka(variantu2 - jen místo bp s hlavou nahoru jedu klasickej bp). Zatím nevím s jakými váhami, takže ještě budu přihazovat. Jsem dost hubenej, takže chci hlavně nabrat.
Váha
28.5.2012 - 69kg

Maxka
Benchpress - 95kg
Mrtvý tah - nezkoušel jsem, zjistím až po tomto tréninku
Dřep - také jsem nezkoušel, hlavně kvůli problémům s koleny, uvidím po návštěvě doktora, zatím to 5x5 nějak přetrpím.

Cíle po tréninku 5x5
Benchpress - 100kg

Dlouhodobější cíle
Nabrat na 75 kg

Něco o mně
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=5064

Dnešní trénink
Hyperextenze bez závaží 3x10
A1)Military press 1x5 20kg; 1x5 25kg; 3x5 30kg
A2)Přitahování vč v předklonu 1x5 30kg; 1x5 35kg; 3x5 40kg
Dřepy 1x5 35kg; 1x5 40kg; 3x5 45kg
doplňky - 1cvik na břicho a franc. tlaky 4x6 se 14kg
Naposledy upravil(a) Majkl dne 5. čer 2014 20:18, celkem upraveno 12 x.

Uživatelský avatar
Cappi
Příspěvky: 14
Registrován: 10. srp 2009 1:50
Bydliště: Dobrá Voda u ČB

Příspěvekod Cappi » 28. kvě 2012 23:32

Dobrá práce, Majkle. Abys nebyl smutný, že tu nemáš commentary :)

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 30. kvě 2012 17:35

Dneska další trénink, před ním jsem celej den dělal venku, takže jsem byl unavenej, bylo to znát hlavně na mrtvole. Jinak jsem dost spokojenej s klikama na bradlech, ty jsem dával fakt na pohodu.
Jinak ve fitku je takovej dost pofidérní pásek na kterej se dá přidat závaží a je na něm roztřepený lanko, takže jsem si potrhal kraťasy :evil:

Hyperextenze 3x10 bez závaží
A1) Kliky na bradlech se zátěží 1x5x2,5kg; 1x5x5kg; 3x5x7,5kg
A2) Shyby - dneska zatím bez zátěže, takže klasicky 5x5
Mrtvý tah 1x5x60kg; 1x5x70kg; 3x5x80kg

Uživatelský avatar
etom
Příspěvky: 2392
Registrován: 10. črc 2009 18:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod etom » 1. čer 2012 18:48

Log budu sledovat ;) a potrhaných kraťasů ještě bude. . . :lol:
Snatch - 145kg
CJ - 180kg
Back squat - 240kg
Front squat - 2x200kg
Deadlift - 270kg
Push press - 2x150kg
Split jerk - 180kg

Videa: https://www.youtube.com/user/ecrossfitNJ/videos
https://www.instagram.com/tom.hrancik/

Nikdy ničeho nelituj.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 1. čer 2012 18:57

Ha, někdo mi sleduje log :D
Dneska další trénink, nějak mi nedošlo že ještě není novej tejden, takže jsem přihodil na dřepy, což mě ale netrápí, protože to šlo ještě v klidu, koleno ani moc nebolelo. Jen mě rozptylovali nějaký týpci, jejich styl cvičení byl prostě moc brutální...Jeden u toho vypadal jak žába, nechápu jak se mu to povedlo.

Hyperextenze 3x10
A1) Benchpress 1x5 40kg; 1x5 50kg; 3x5 60kg - neměl jsem sparinga, takže nebyla moc jistota, ale šlo to
A2) Přítahy jč v předklonu 1x5 16kg; 1x5 18kg; 3x5 22kg - 20kg byly zabraný, ale nevadí, bylo to poměrně lehký, jen jsem to dlouho necvičil tak jsem se bál vyšších vah
Dřepy 1x5 40kg; 1x5 45kg; 3x5 50kg
Doplňky - krčení s jč 1x10; 2x15 s 22kg
1 cvik na mezilopatkový svaly, aby se mi nehrbily záda

A kvůli těm kraťasům si právě chci koupit pásek, ocelový lanko mám, takže ho hezky olepim izolepou aby se netřepilo a nebudu si ničit další hadry :)

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 3. čer 2012 19:05

Protože nevim jak zejtra budu mít čas, tak jsem si dal pondělní trénink na dnešek.
Hyperextenze 3x10 s 2,5kg závažím za hlavou, docela rozdíl oproti tomu když si to držim u prsou. Dal jsem to, ale dost záhul.
Military press 1x5x30kg; 1x5x35kg; 3x5x40kg
Přítahy vč v předklonu 1x5x40kg; 1x5x45kg; 1x5x50kg
Dřepy 1x5x40kg; 1x5x45kg; 3x5x50kg
Leg press 1x5x107,5kg - to v plánu vůbec nebylo, ale kámoš mě hecnul, že to nedám, tak jsem to zkusil a šlo to, i když mi málem rupla hlava jak jsem tlačil.
Bicepsový zdvih s vč 3x10 s 30kg
Krčení ramen s jč 3x15 22,5kg

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 6. čer 2012 17:00

tak to vypadá bledě. Nastoupil jsem do brigády kde dělám na stavbě a je to celej den s lopatou, sbíječkou nebo krumpáčem, takže mi vůbec nezbývá energie na fitko. Doufám že to tam nějak vsunu, protože už mam opasek a můžu si dávat závaží na kliky na bradlech na což jsem se těšil. Zítra mam volno, tak to tam 3x do tejdne snad nějak vsunu.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 7. čer 2012 12:31

Času bylo dneska dost, takže nebyl problém se dostat do fitka. Poprvý jsem měl na mrtvole víc jak 80kg a bylo to v pohodě, celkově dobrej pocit.
Hyperextenze 3x10 s 2,5kg za hlavou
Kliky na bradlech 1x5x5kg; 1x5x7,5kg; 3x5x10kg - přidat by mělo jít
Shyby širokým úchopem 5x5 bez závaží, ještě jsem se na přidání necítil, ale příště to pojedu alespoň s 2,5kg
Mrtvola 1x5x65kg; 1x5x75kg; 3x5x85kg - držel jsem to nadhmatem a nebyl problém, spokojenost
Výpony na lýtka 3x10

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 7. čer 2012 15:27

nazdar.. trochu ma zarmutilo to že maximalku na bench maš 95 a ciel 100, to dufam bolo myslené ako ciel po dokončení tréningu čo ideš teraz a nie nejaký dlhodobý ciel :) lebo to by bolo fakt smutné , inak aj ja som po maturite.. a tiež by som už robil keby som nemal zdrav. problemy. tiež viem že počas brigád je tažko stihať tu posilku ale určite si čas najdeš a pojde to hore :) log budem sledovať tak sa snaž :twisted: :thumbsup:
_________________
Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 7. čer 2012 17:14

Jo, bylo to myšlený jako cíl po tréninku, určitě ne dlouhodobě :) Díky za povzbuzení, budu se snažit ;) Na tvůj log taky určitě kouknu, když jsme na tom aspoň věkem zhruba stejně.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 11. čer 2012 22:43

No píšu dost pozdě, a to ještě k tomu ani ten trénink nebyl. O víkendu jsem se učil na příjmačky, který jsem dneska dělal. Od půl 8 jsem byl pryč a když jsem v 8 přijel domů tak jsem rovnou jel k ortopedovi s kolenem.
Ten mi řekl, že koleno je uplně "panenský" a že neví co by mohlo bolet, jedině pojivová tkáň, která se zvětší velkou námahou, ale do toho kolene se "nevejde". Tudíž omezení žádný nemam, řekl mi že mam mít normální zátěž a když se to zhorší tak za nim jít znova. No nevim, pro klid duše budu ty nohy cvičit fakt lehce + to budu hodně protahovat, kdyby to byly úpony svalů, protože mam zkušenosti takový, že když to začnu trochu hrotit tak mě to koleno bolí tak že to přes bolest nejde.
Jinak zítra už se do fitka konečně dostanu.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 12. čer 2012 15:59

Ah, konečně fitko!
Hyperextenze 3x10 2,5kg
A1) Tlaky na šikmé lavici (benchpress byl obsazenej takovým dědulou, kterej cvičil jak ko*ot, tak jsem se ho radši ani neptal jestli mě tam pustí). 1x5 22,5kg; 1x5 25kg; 3x5 30kg
A2)Přítahy jč v předklonu 1x5 20kg; 1x5 22,5kg; 3x5x25kg
Hodně lehký dřepy s vč na zádech 3x12 20kg - snažim se nějak rozhejbat koleno
Uklánění do stran s jč 3x12 s 25kg
Bicepsový zdvih s vč 2x10 30kg; 1x7 30kg - nějak nebyla síla, no nevadí, hlavně že jsem si už po dlouhý době zacvičil.
Vzhledem k tomu že nestíhám, tak zejtra půjdu taky a pak nejspíš až v sobotu, no možná to zmáknu ještě v pátek večer ale nevim, uvidím podle náročnosti brigády.
Naposledy upravil(a) Majkl dne 7. črc 2012 17:34, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 13. čer 2012 14:57

Opět ve fitku, dřepy jsem nejel, ale aspoň nějaký kolo na rehabko.
Hyperextenze 3x10 se 4kg, no nevim, dal jsem to ale v poslední sérii od 8.opak to bylo hodně těžký, možná to je tim že jsem to jel včera, ale únavu jsem předtím necítil
Military press 1x5 33kg; 1x5 38kg; 3x5 43kg - taky těžký, poslední jsem dřel a už asi kolísala i technika
Přítahy vč 1x5 43kg; 1x5 48kg; 3x5 53kg - tohle jediný bylo dneska v klidu
Dřepy nebyly, takže jen doplňky
Krčení s jč 3x15 22,5kg

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 16. čer 2012 0:10

Poslední 2 dny místo fitka brigáda se sbíječkou a lopatou, zejtra pěkně posilovna.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 131
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 17. čer 2012 20:26

Ok, dneska po hodně neúspěšným domlouvání s různejma lidma jsem se do fitka dostal. Neutáhl jsem poslední 2 opáčka u mrtvoly, nevydržel úchop :/ Ale zas Dips mě potěšily, ono i ta mrtvola, 90kg jsem tahal poprvý

Hyperextenze 3x10 4kg - zas poměrně těžký, ale šlo to už trochu líp jak minule
A1) Kliky na bradlech - 1x5 7,5kg; 1x5 10kg; 3x5 12,5kg
A2) Shyby širokým úchopem - 2x5 bez závaží; 3x5 2,5kg
Mrtvola - 1x5 70kg; 1x5 80kg; 2x5 90kg 1x3 90kg - nemohl jsem to udržet a začínal jsem se u toho klepat, tak jsem to radši položil, abych tam s tim neprásknul, nebyl jsem nad takovejma těma podložkama který tluměj pád
Jeden cvik na biceps, nějak jsem na něj měl náladu, což u mě není moc často.


Zpět na “Tréninkové logy”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů