Cyklická ketogenní dieta (CKD)

vše co má souvislost se správnou stravou

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 13. lis 2014 0:34

je to obyč. aminokysleina neviem čo by si čakal akože to bude robiť :D
_________________
Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

DRAI
Příspěvky: 9
Registrován: 8. úno 2013 11:51

Příspěvekod DRAI » 13. lis 2014 20:23

napriklad ta moze dostat skor do ketozy, dalej ma zaujma suplementacia priamo v diete/ketoze, kedze je ketogenna. Ci moje potlacit glukogenezu (myslim si skor, ze nie ako ano, ale zaujma ma vas nazor) po kofeine (ak vobec nastane) a pod. Mas s tym aj prakticku skusenost?

Uživatelský avatar
Olas11
Příspěvky: 87
Registrován: 28. srp 2008 0:36
Bydliště: UNIČOV

Příspěvekod Olas11 » 5. pro 2014 19:51

Zdravím, tak nějak jsem se dostal ke ketoze něco sem přečetl, tak zkusím CKD. druhej den se snažim vyřadit cukry. Chci se zeptat jestli zařazuju nějakou špatnou potravinu. vesměs bych to viděl na vajička, protein, maso, bohužel většinou kuřecí, snad to neni takovej problem, jím kokosovej olej, hermelín, jiny sýry, tučnej jogurt, má 10gtuku a 3g sacharidů na 100g. makrely,tvaroh, a piju 30%smetanu nějaka zelenina a celkem mezi jidlama ořechy, kešu mandle liskače. muže byt? popřipadě tipy na nějaky dalši věci at je to pestřejši? akorat teda nemam v planu jist uzeniny parky salamy a tak...
25let | 180cm | 75kg |

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 7. pro 2014 22:31

Docela dost tipů najdeš v tomto článku: http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1575

torvenral
Příspěvky: 9
Registrován: 22. říj 2012 11:31

Příspěvekod torvenral » 3. bře 2015 2:42

Mám k tomuhle celýmu dotaz, nikdy jsem nic takovýho nedržel, tak to snad nebude moc hloupý. Zaujalo mě to jako možnost jak shodit něco málo tuku co mám na břiše, to by mi teď docela bodlo. Ale zároveň bych tak nějak při tom hubnutí břicha chtěl pokračovat s objemovkou a co jsem tak koukal tak u tohoto se moc "těžce" necvičí, je to pro mě teda vůbec vhodné? Případně nějaká alternativa? Díky.

pety
Příspěvky: 1
Registrován: 22. bře 2015 18:10

Příspěvekod pety » 22. bře 2015 18:15

Caute, precital som si cele forum, ale nikde som nenasiel potrebnu odpoved. V clanku sa pise, ze v nedelu sa ma uz znovu is low-carb. Mna by zaujimalo, ci by potom nebolo vhodne dat tento den uz aj prvy tazky trening, pretoze ak ho nezaradim, tak zbytocne prijimam take mnozstvo tukov, ked sa aj tak pravepodobne este do ketozy nedostanem. Nechat trening na pondelok a utorok, alebo to posunut uz od nedele?. Dakujem za odpoved


Zpět na “Výživa/diety”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 7 hostů